Only Logo.png

TRADYCYJNY MASAŻ TAJSKI

FOTO-076.jpeg

Tradycyjny Masaż Tajski (Klasyczny Masaż Tajski)

 

Co to jest masaż tajski?

Masaż tajski jest używany na całym świecie ze względu na swoje właściwości lecznicze i łączy w sobie akupresurę, jogę i masaż rytmiczny. Zastosowana technika rozciąga mięśnie i zwiększa przepływ krwi przez ciało. Ta terapia to masaż całego ciała obejmujący nogi, plecy, ramiona i głowę. Oznacza to, że tułów (brzuch i klatka piersiowa) nie są masowane.

Wykonany na sucho , to znaczy, że nie używa się olejków. Celem jest złagodzenie bólu mięśni, napięcia mięśni lub bólu mięśni po ćwiczeniach. W razie potrzeby masażysta może użyć specjalnych balsamów, pozwala to wniknąć w mięśnie, aby złagodzić napięcie mięśni i schłodzić lub rozgrzać mięsień w zależności od zastosowanego balsamu.

Masażysta zaczyna od masowania nóg, aż do pleców, ramion i barków, kończąc na krótkim masażu głowy.

Masaż tajski wykonywany jest na macie na podłodze. Dzięki temu terapeuci mają lepszą mobilność i wywierają większy nacisk na mięśnie. W niektórych częściach Tajlandii terapeuci są szkoleni w wykonywaniu masażu tajskiego na łóżku zamiast na macie. Ogranicza to mobilność masażystki, ale można zastosować inne techniki, takie jak wywieranie nacisku stopami podczas stania na masowanym.

 

Oferujemy masaże zarówno na macie, jak i na łóżku. Zalecamy wykorzystanie minimum 90 minut, aby terapeuta miała wystarczająco dużo czasu na masowanie wszystkich części ciała.

Czym są masaże dla dwojga? Przeczytaj tutaj!

Zarezerwuj masaż na https://siamrelax.booksy.com/

 

lub zadzwoń na +48 796 122 525

Jak przygotować się do masażu?

Nasi wysoko wykwalifikowani, licencjonowani masażyści, a także nasi goście noszą specjalny strój, który zapewnia komfort i swobodę ruchów. Masaż tajski wykorzystuje różne pozycje jogi, dlatego nie zaleca się spożywania posiłków tuż przed masażem. Mamy na miejscu wszystko, czego potrzebujesz do masażu.

 

Co zrobić po masażu?

Po długiej sesji masażu zaleca się rozluźnienie ciała i niewykonywanie zbyt forsownych ruchów mięśni, aby mięśnie i ścięgna mogły się rozluźnić. Zabiegi mające na celu zwiększenie elastyczności lub złagodzenie bólu należy wykonywać w odstępie co najmniej dwóch dni do uzyskania pożądanego efektu. W celu utrzymania pozytywnych efektów zalecamy masaż raz w miesiącu, aby zapobiec napinaniu mięśni i bólom.

 

Dla kogo jest masaż tajski?

Dla osób którzy szukają złagodzenia lub polepszenie w obszarze:

  • bólu pleców / bólu w dole pleców,

  • bólu stawów,

  • migren,

  • niskiej elastyczności,

  • zaburzeń tkanek miękkich,

  • stanów zapalnych ciała,

  • sztywności/bolesności mięśni,

  • przykurczu ścięgien,

  • bólu wywołanego wysiłkiem fizycznym,

  • dla sportowców poszukujących szybszej regeneracji.

 

Jakie są zalety masażu tajskiego?

  • Zmniejszenie poziomu stresu,

  • zwiększenie energii,

  • poprawa krążenia,

  • rozluźnienie układu nerwowego,

  • wzbudzenie pozytywnych emocji.